sobota 31. května 2008

Rajčatový salát ze Srí Lanky

Dnešní nabídka vznikla v týmovém duchu, taková trochu rodinná akce. Vařil Zbyněk, fotila Renata. A výsledek? Ten jsme snědli společně ;-)

Rajčatový salát
Potřebujeme: 4 rajčata, 2 jarní cibulky i se zelenou natí

Na zálivku: kelímek bílého jogurtu, 1 lžička mletého karí, sůl, 1/2 lžičky Glutasolu, 1 lžička cukru, 1 lžíce citronové šťávy, 1 lžička chili a 2 lžíce oleje

Pracovní návod:
do menší misky připravíme zálivku,

promícháme,
rajčata omyjeme, vykrojíme stopky a nakrájíme na osminky,
cibuli nakrájíme na kolečka,
přisypeme do salátu,
salát promícháme
a před podáváním necháme chvíli uležet v lednici. A podáváme ;-)


3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Jednoduchost sama, ale nádherná. Už vím, co bude dnes k večeři. Díky za inspiraci!

Anonymní řekl(a)...

Jen jsem chtěla připsat, že salát jsem udělala a byl výborný. Měla jsem po ruce dvě avokáda, tak jsem je tam taky hodila (pokrájená, samozřejmě). S čerstvou bagetou to byla rychlá a chutná večeře. Ještě jednou dík! :o)

renata řekl(a)...

Yva: jsem moc ráda, že salát chutnal ;-).V létě se u nás dělá docela často, už i proto, že s ním není takřka žádná práce - jestli ono to nebude tím, že ho nikdy nedělám já...