sobota 31. května 2008

Ranní procházka

Blíží se konec školního roku, a tím i konec mých fotokurzů - je tedy třeba, abych odevzdala všechny úkoly, napsala nějaký závěrečný testík a bude po všem (no, zřejmě dostanu nějaký diplom...). Svoji přípravu na konec jsem začala tím, že jsem si znovu prošla seznam úkolů, které musíme do konce roku odevzdat a zjistila jsem, že toho je ještě víc než dost... A tak jsem se do plnění domácích úkolů vrhla s plným nasazením: poslední období mohou moji sousedé již brzy ráno vidět podivnou bytost v černém svetru, jak se válí v trávě a něco tam loví pod jetelem (že je to zajímavý snímek asi nechápou), přes den ta samá bytost pobíhá po všech možných akcích (třeba oslavy Dne dětí), kde by se dalo sehnat něco, co alespoň trochu odpovídá zadání úkolů. Vrchol všeho toho nastal v sobotu, kdy jsem vstávala v půl šesté ráno, abych u nedalekého rybníku "V pískárně" chytla alespoň trochu zajímavé světlo. Ale i tak jsem přišla pozdě a žádné zajímavé světlo již na mě nezbylo (podle vyjádření místního rybáře jsem měla být na místě minimálně o hodinu (!) dříve. On údajně, aby chytl tu nejzajímavější atmosféru, vstává již ve 4 hodiny!!! - hrůza. Zlatý podzim, kdy se na svítání stačí dostavit tak na půl sedmou...). Přidávám alespoň pár foteček z doby, kdy jsem tam byla já...
A taky pár fotek, které vznikli za poslední dobu a zrovna neodpovídají žádnému zadání z fotokroužku:
Jsou focené jen tak, pro radost....

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Jak je vidno z krásných obrázků, fotokroužek dopadl úspěšně. Na takové fotečky by se dalo dívat celý den. Už se těším na další! :o)

Unknown řekl(a)...

Já vím, že se trapně opakuju, ale ty máš tak úžasný nápady a oko...Hrozně moc se mi to líbí!!

renata řekl(a)...

Yva, rachad: děkuji mnohokrát za podporu, škoda jen, že pan učitel neoplýval stejným nadšením :-(