pondělí 25. května 2009

Vybaluji baťůžek...

Vybaluji baťůžek, třídím dojmy, fotky, ošetřuji puchýře - ano, prázdniny skončily -a až to všechno udělám, tak sednu a sepíši své dojmy (a že jich je...). Slibuji, že to bude co nejdříve...

5 komentářů:

Helli řekl(a)...

Tak to už se moc těším! Rychle piš!
Ale uteklo to rychle, co?

Papaja řekl(a)...

Tak proto! Ony byly prázdniny :-) Tak brzo vybal, jsem zvědavá!

Bali řekl(a)...

Hele Turecko, sem s nim ;-)

Tea řekl(a)...

A mně se zdálo, že ty olihně jsou tu už nějak moc dlouho. :-) A ony prázdniny za to mohly. Také se těším, až bude batoh vybalen, vytříděn, vypráno a uklizeno všechno na svém místě. To je pro mne nejhorší část dovolené. :-)
Turecko je hodně zajímavé, tak spěchej s tím vybalováním !

renata řekl(a)...

Všem: já na tom dělám, já na tom makám... ;-)