pátek 11. ledna 2008

Z jiného soudku...

Když jsem se před rokem a něco ocitla najednou "sama doma", byl to šok. Ano pravda, tak úplně sama jsem doma nebyla, ale ten človíček, který mi dělal společnost, byla společnost poněkud jednostranná - já mu celý den něco vyprávěla, on neodpovídal, uměl jenom jakousi ééééééééřeč. A tak jsem byla odkázána na návštěvy kamarádek, tet, strejdů a tak dále a tak dále. A poslouchala co kdo dělá, jaké má plány - no a já, která měla jenom plíny jsem jednoho večera vzala pár svých fotografií, které vznikly při procházce s prckem a poslala je provozovateli místní galerie s tím, zda by z nich nešla uspořádat výstava - a obratem jsem dostala odpověď, že ano, jen si musím chvilku posečkat, neb o galerii je veliký zájem. A jak je známo, čas plyne rychle a já mám tu čest Vás teď pozvat na svou první výstavu fotek:

Jak jsem již napsala, jedná se fotky, které vznikly při procházkách s miminem a "Za zrcadlem" jsme výstavu nazvali proto, že mojí specializací je focení rozličných odlesků vody, oken, vitrín a tak... Přidávám pár vzorečků...

Závěrečný dík patří Městské části Praha 14 a samozřejmě společnosti Dalkia Česká Republika, bez nichž bych to nedokázala...

Žádné komentáře: